Thursday, March 19, 2009

BENGANGNYER!!!!!!!!!!

mlm td mmg hari yg membengangkan
aku tersalah anta msg pn nk jd isu besar ke
untuk sorg perempuan yg xpenah mengerti erti percintaan
nk kate aku terhegeh2 kt pakwe die
tlg la...
aku blh cr lg kaya n lg hensem dr bf ko
stakat gaji 600 blom mampu untk tngg idop aku la
aku xheran la stakat bf ko yg cm hampeh 2
die yg terhegeh2 nk tackle aku tau x
kalo smlm aku jmpe ko wahai perempuan mmg muka ko yg cantik 2 hbis kene simbah asid
aku nie ahli kimia...
sng je aku nk hancur kn kulit ko
bg aku la...
slagi blom kawen ko x berhak nk mrh2 pmpn lain
kalo ko tkt sgt die kene ambk kurung je kt umah
sdg kn org yg dh kawen pn blh bercerai
sbnr nye ko 2 tgh mabuk cinta
xpenah mengerti erti cinta n kasih syg
sesungguhnya ape yg kite ade skrg bkn milik kite
ko tgk la hari nie
laki yg ko puja2 xdtg keje
nape?
sbb die malu ngan aku
aku tau la ko berdua xkn kawen
ko pgg kate2 aku nie
wlu pn bf aku xhensem tp ade je pmpn yg msg die
aku xpenah plak nk maki2 diorg
ko sedar x bile ko kuar kn kate2 kesat kt aku
2 membuktikan ko 2 kurg dpt ajaran dr parents ko
kuar tgh2 mlm naik motor ngan jantan
mmg aku bkn pmpn yg baik tp aku ade harga diri
aku xkn mudah melatah
aku xkn marah2 n maki2 pmpn lain
sbb nye punca slh adalah bf ko sendiri
bengang gile!!!!!!!!

4 comments:

  1. huish...sabar afiq..sabar..pk masa hadapan..

    ReplyDelete
  2. hehe...geram gile aku...stakat gaji ciput xyah berangan la nk jd bf aku...skandal pn tok sah mimpi...hehe...

    ReplyDelete